بهار زندگیم دخترم ستایش

بهار زندگیم ، دردانه ام ستایش

بهار زندگیم دخترم ستایش

بهار زندگیم ، دردانه ام ستایش


به عشق تک دخترم ستایش این وبلاگ را ساختم و میخواهم در این وبلاگ از دلنوشته های خودم که میدانم روزی برایش مفید خواهد بود بنویسم...باشد که این دلنوشته ها و وبلاگ تنها یادگاری از من برای تک دخترم بماند....
دعای زیبا و همیشگی ام برای دختر دردانه و عزیزم ستایش :
خداوندا همراهش باش ، آرامش کن...
راهنمایش باش...
که در این چرخ فلکِ روزگار ،که بالا و پایین زیاد است ...
ایمان و اراده اش را قوی کن...
که تو را در تنهایی اش گم نکند...
خداوندا شاید دخترم فراموش کار باشد ولی
اگر گاهی یا لحظه ای ، در شادی یا غمی فراموشت کرد...
تو هیچ وقت فراموشش نکن و تنهایش نگذار...آمین


آخرین مطالب

مادرانه 93

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ق.ظ

دختر نازم ستایش: 

یه درد دل ناگهانی.....

امروز هم گذشت....

و باز پنجشنبه ای دیگر...

و باز هم بغضی کز کرده در گلو

و دلتنگی کز کرده در کنج دلم

برای آنهایی که میان من و آنها

فاصله ای است بین

بودن 

و

مردن...

دل تنگم

دلتنگ لحظه هایی که بودم و بودند

اما درک نکردم 

و قدر ندانستم این بودن را...

آنها رفته اند  بی خبر

به این سفر دورو دراز...

من مانده ام

با خاطراتی

که هر روز آنها را بر میدارم  و پاکشان میکنم

تا مبادا خاک و غبار روی نبودنشان بنشیند...

و بعد آنها را دانه دانه به ترتیب میچینم روی طاقچه دلم..

دو قطره اشک

دوصد افسوس

و هزاران آه....

چه خوب گفته اند

عزیزان قدر یکدیگر بدانید

اجل سنگ است و آدم مثل شیشه...

و باز هم

چه خوب گفته اند...

به ناگه

چه قدر زود 

دیر میشود....

دختر نازنینم ستایش شب و روزت کوک ، دلت همیشه آرام....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۶
مامان ستایش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی