بهار زندگیم دخترم ستایش

بهار زندگیم ، دردانه ام ستایش

بهار زندگیم دخترم ستایش

بهار زندگیم ، دردانه ام ستایش


به عشق تک دخترم ستایش این وبلاگ را ساختم و میخواهم در این وبلاگ از دلنوشته های خودم که میدانم روزی برایش مفید خواهد بود بنویسم...باشد که این دلنوشته ها و وبلاگ تنها یادگاری از من برای تک دخترم بماند....
دعای زیبا و همیشگی ام برای دختر دردانه و عزیزم ستایش :
خداوندا همراهش باش ، آرامش کن...
راهنمایش باش...
که در این چرخ فلکِ روزگار ،که بالا و پایین زیاد است ...
ایمان و اراده اش را قوی کن...
که تو را در تنهایی اش گم نکند...
خداوندا شاید دخترم فراموش کار باشد ولی
اگر گاهی یا لحظه ای ، در شادی یا غمی فراموشت کرد...
تو هیچ وقت فراموشش نکن و تنهایش نگذار...آمین


آخرین مطالب

مادرانه 192

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ

دختر دلربایم ستایش : 

رنج نبایدتوراغمگین کند،

رنج قراراست توراهوشیارترکند، رنج نباید بیچارگی رابیشترکند. رنجت را تنهاتحمل نکن،رنجت را درک کن.

این فرصتی است براى بیداری، وقتی آگاه شوی بیچارگی ات تمام میشود...

اگر که بجاى محبتی که به کسی کردی از او بی مهری دیدی،مأیوس نشو،چون برگشت آن محبت را از شخص دیگری،در زمان دیگری،در رابطه با موضوع دیگری خواهی گرفت.

زندگی فقط به این دنیا ختم نمیشود، ما در عوالم زیادی حضور پیدا خواهیم کرد.

دنیا یک گذرگاه است،زیاد نیکی کن،خوبیهایت را ذخیره کن تا درباقی سفر بی توشه نمانی.

شک نکن دخترم این قانون کائنات است....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
مامان ستایش

نظرات  (۲)

۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۸ مهندس رضا عباسی
امیدوارم همیشه همین طور باشد
متاسفانه من هم فکر می کنم خیلی ها قدر محبت  های من رو نمیدونند و در مواقع نیاز بهم پشت کردند
مطالبتون عالیه
به من هم سر بزنید
خوشحال میشم نظرتونو ببینم

ممنون
پاسخ:
ممنون از حسن نظرتون چشم  وب شما رو مطالعه میکنم
Boooo!! Scrape that turd out of my cereal Castor! I felt exactly that was after the first viewing but gave it another shot and it got better, one more viewing, which was even better. This was about the 5th time. My love for this has plateaud now, but it&7#218;s definitely worth another shot.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی